Vår vackra stad ska vara öppen för alla
Häromdagen hade Rauli Lehtinen en insändare i tidningen som kan tolkas som en klappjakt på stadsbor och bilburna ålänningar. Han vill förbjuda bilar i centrum och införa parkeringsavgifter och talar om en ”kaotiskt och extremt förfulad stadsmiljö” i Mariehamn. Jag måste säga att jag inte håller med alls. Jag tycker att Mariehamns stad är en […]

