Besvikelse för Bomarsund
Den nya landskapsregeringen Gunell, inleder sitt arbetet med att ge besöksnäringen och kulturturismen en rejäl besvikelse! Besökscentret i Bomarsund läggs på is till 2014! för att man först därefter skall utvärdera om det skall förverkligas! Det nya lantrådet har själv varit med om att ta fram planer och ritningar för besökscentret, men nu duger det […]

