Trist drama inom Visit Åland
Tack Niklas Lampi för en bra ledare och Boris Ekman för inlägg i debatten i Ålandstidningen den 15 oktober. Eftersom jag själv jobbar på Viking Line och därmed i turistbranschen följer jag debatten om Visit Åland med stort intresse. Det är tråkigt att läsa den debatt som pågår just nu med olika konflikter inom organisationen […]

