Tog Fiskekojans reklamskylt Nyheter 10:08 tisdag, 1 december, 2009 DELA Facebook Någon har i helgen snott fiskaffären Fiskekojans reklamskylt.Händelsen är polisanmäld och betecknas som snatteri. (ab) Hittat ett fel i texten? Hör av dig här. Tillbaka till startsidan Tipsa Nyan Mer läsning Fler använder cykelhjälm i år Nej till E-meal om skylt Nu utreds persontrafik i skärgården