Foto: Stefan ÖhbergStaden har tröttnat på att ha restaurangbåten liggande vid sin kaj i Östra hamnen. Bilden togs i maj, båtens utseendehar ändrat en del sedan dess. Staden vill vräka restaurangbåt Nyheter 11:19 fredag, 20 december, 2019 DELA Facebook Mer läsning Tingsrättsdom i fallet Havsvidden vs Havsvidden Kvinna och man åtalas för brott mot varandra Man stängde in resenärer i hiss – åtalas för frihetsberövande