Foto: STEFAN ÖHBERGEtt område som är ungefär en hektar vid Nabbens åkrar ska bli Mariehamn stads framtida dumpningsplats för snö. Nabben blir stans nya dumpningsplats för snö Nyheter 15:14 onsdag, 15 januari, 2025 DELA Facebook Mer läsning Igelkottssäsongen har börjat Lyckad premiär för satsning på sommarlovslediga barn Staden om sändningsstrulet: ”Vi håller på att utreda felkälla”