Foto: Stefan ÖhbergStellan Egeland (Ob) ser inget kontroversiellt i sitt anförande i onsdags, utan anser att det behövde sägas. Han påpekar att han är för jämställdhet. Egeland: Jag är för jämställdhet Nyheter 10:14 fredag, 19 november, 2021 DELA Facebook Mer läsning Oppositionen vill avbryta upphandlingen av skärgårdstrafiken Delar av oppositionen om trafikupphandlingen: ”Det är falskt och oärligt hur man beter sig” Oppositionen agerar genast – spörsmål redan inlämnat om återköpsklausulen