Foto: Stefan ÖhbergMedis kan bli kvar i Böndernas hus, kanske med lägre hyreskostnader för staden. Det är en av flera möjligheter om stadsstyrelsen går på bildningsnämndens linje. Stadsnämnd vill säga upp Medis hyresavtal Nyheter 19:24 torsdag, 18 april, 2024 DELA Facebook Mer läsning Oasen fortsätter jobba med Medis Jomala vänder – stannar i Medis Damastvävning förenar kreativitet och logik