Foto: Jonas EdsvikFör fem år sedan berättade Henrik Lundberg om utbyggnad av lager för e-handelsvaror i postterminalen i Sviby. Nu blir lokalerna allt tommare. Köpgalleria i Sviby? Nyheter 14:26 torsdag, 1 oktober, 2020 DELA Facebook Mer läsning Hyresavtal undertecknat –ÅMHM flyttar till posten Konstklassiker och fotomuseum lyfts i ny frimärksutgåva Öväder tema för nytt frimärke