Foto: Jonas EdsvikNärmare hälften av de unga som svarat på Åsub-enkäten har någon gång druckit alkohol och 27 procent har varit berusade. Fler högstadieelever konsumerar alkohol Nyheter 13:41 tisdag, 12 november, 2024 DELA Facebook Mer läsning Ta ungdomsmottagning från papper till praktik Åland har lägst brottslighet i landet Hyrorna på Åland steg med över fem procent