Foto: Jonas EdsvikTill ÅHS postcovid-team hör bland andra Marina Härtull som är avdelningschef för den paramedicinska mottagningen och infektionsläkaren Marika Nordberg. Biträdande chefsläkaren Jun Nagamori var också med i teamet tidigare. Ett tiotal ålänningar drabbade av postcovid Nyheter 06:57 måndag, 7 februari, 2022 DELA Facebook Mer läsning Beslut kring ÅHS julfest står ännu oförändrat ”Här finns inte lika många skäl att vara rädd” Låt julfesten bli en bro