Foto: Jonas EdsvikDe flesta aktieägarna följde med årets stämma på distans. Ett fåtal fanns på plats i Alandicas stora sal. Vikingstämman hölls på distans Nyheter 12:01 torsdag, 14 maj, 2020 DELA Facebook Mer läsning Rederierna trafikerar nya Åboterminalen från 2028 13 500 personer sökte sommarjobb hos Viking Line Här tutar färjorna för dagisbarnen: ”Det var en riktig wow-känsla”