Foto: Jonas EdsvikKlimat- och infrastrukturminister Camilla Gunell (S) säger att hennes besvikelse på beslutsfattarna hade varit enorm om hon var ung i dag. Camilla Gunell i klimatdebatten: ”Vi måste lämna den svartbruna vägen” Nyheter 21:31 torsdag, 14 november, 2024 DELA Facebook Mer läsning Camilla Gunell om spörsmålet: En väntad reaktion Mats Löfström om negligerad vindkraftskatt på Åland: ”Det är obegripligt och djupt orättvist” Nu upphandlas skärgårdstrafiken för femton år