Foto: Jonas EdsvikHuvuddelen av ÅHS-personalen utbildas i vårdinformationssystemet Cosmic från och med slutet av augusti. Bilden är från Cambios demodagar på Åland tidigare i vår. Gävleborg vittnar om problem med Cosmic Nyheter 10:48 måndag, 2 juni, 2025 DELA Facebook Mer läsning ÅHS kallar till samarbetsförhandlingar – 25 medarbetare kan beröras Beslut kring ÅHS julfest står ännu oförändrat ”Här finns inte lika många skäl att vara rädd”