Foto: Jonas Edsvik ”För den som arbetat på Fixtjänst i många år och haft lön, innebär det en stor diskriminering och försämring att plötsligt bli av med lönen”, säger Cita Nylund, verksamhetsledare för Fixtjänst. Besvikelse och frustration på Fixtjänst Nyheter 19:03 torsdag, 31 mars, 2022 DELA Facebook Mer läsning Saker har försvunnit från KST KST öppnar för att kräva skadestånd i taxihärvan Åland Gallup: Högst förtroende för blåljusmyndigheter