Foto: Jonas EdsvikAlarmmästare Johan Ehn säger att man hoppas kunna ta i bruk det nya systemet Ålarm inom september månad. Alarmcentralen flyttar till nya polishuset Nyheter 14:27 måndag, 13 september, 2021 DELA Facebook Mer läsning Skottlossning i en av skärgårdskommunerna Åland Gallup: Högst förtroende för blåljusmyndigheter Ny självstyrelselag efter 15 år – lantrådet: ”Äntligen! Så här nära har vi aldrig varit förut”