Foto: Stefan ÖhbergEnigheten var stor i lagtinget när näringsministern Fredrik Karlström (MSÅ) presenterade landskapsregeringens meddelande om den åländska förvaltningens fortsatta digitalisering. Digitalisering skapade enighet i lagtinget Nyheter 16:32 torsdag, 17 mars, 2022 DELA Facebook Mer läsning Ändringsbudgeten godkänd efter en omröstning M-ledamot på semester under plenumtät vecka – ”Olyckligt” Oppositionen vill avbryta upphandlingen av skärgårdstrafiken