Foto: Stefan ÖhbergAvtalen som reglerar räddningsamarbetet mellan Jomala och Mariehamn är orättvisa och därför bör de sägas upp, menar stadens infrastrukturchef Kai Söderlund. Bilden är tagen i räddningsverket på Klinten. Stan säger upp brand- och räddningsavtal Nyheter 09:24 onsdag, 11 december, 2019 DELA Facebook Mer läsning 100-års jubileum på Vestansundas midsommarfirande Slut på alternativ för Lumparland – ”Det finns inget som räddar den här ekonomin” Oljespill vid Jomala kyrka – vägbanan kan vara hal