Foto: Stefan ÖhbergIngrid Zetterman, ordförande för stadsstyrelsen, är nöjd att styrelsen enhälligt godkänt förslaget till ändringar i förvaltningsstadgan som möjliggör en ny stadsmiljösektor och en reviderad nämndstruktur. Stadsstyret vill ha färre chefer och ny stornämnd Nyheter 17:06 onsdag, 23 februari, 2022 DELA Facebook Mer läsning Stadsnämnd vill sänka gruppgräns för språk Åland Gallup: Vilket parti är störst – Liberalerna eller Ob? Liberalerna tappar – framför allt i stan