Foto: Ida K JanssonNorra Åland vill ha en styrelseplats i ÅHS för att kunna bevaka sin hälsocentral i Godby. ” Det finns alltid en rädsla för att om det blir besparingar så är den i riskzonen”, säger stämmans ordförande Roger Höglund. Norra Åland vill ha plats i ÅHS Nyheter 14:27 måndag, 17 februari, 2020 DELA Facebook Mer läsning Ny aktör tar över KST:s hemservice Åland uttrycker ”stor oro” för smittskyddslag Beslut kring ÅHS julfest står ännu oförändrat