Mopedstöld på Kökar Nyheter 09:57 onsdag, 28 mars, 2007 DELA Facebook En person har blivit av med sin moped på Kökar. Polisen rubricerar händelsen som olovligt brukande. Hittat ett fel i texten? Hör av dig här. Tillbaka till startsidan Tipsa Nyan Mer läsning Tomma bostäder blev affärsidé Fritidsbåt behövde bogseras Nils Eriksson har nu simmat över Ålands hav