Foto: Stefan ÖhbergHuset på Mariegatan ägs av Algots hus, och KST vill hyra det. Hus på Mariegatan kan bli nytt KST-boende Nyheter 16:38 måndag, 11 oktober, 2021 DELA Facebook Mer läsning Saker har försvunnit från KST KST öppnar för att kräva skadestånd i taxihärvan Åland Gallup: Högst förtroende för blåljusmyndigheter