Foto: Ida K JanssonSusanne Fellman vikarierar som stadsmiljöchef. Fellman hoppar in som stadsmiljöchef Nyheter 15:33 måndag, 2 mars, 2026 DELA Facebook Mer läsning Igelkottssäsongen har börjat Lyckad premiär för satsning på sommarlovslediga barn Staden om sändningsstrulet: ”Vi håller på att utreda felkälla”