Foto: Jonas Edsvik/Stefan Öhberg/PrivatMajoriteten av Mariehamns kultur- och fritidsnämnd vill att staden behåller Pub Bastun i sin ägo. Oenig nämnd vill behålla Pub Bastun i stans ägo Kultur 21:08 onsdag, 12 februari, 2025 DELA Facebook Mer läsning Minusbetyg för verkställan Staden vill köpa St Mårtensgården Här tutar färjorna för dagisbarnen: ”Det var en riktig wow-känsla”