Foto: Jonas EdsvikSocial- och hälsovårdsminister Arsim Zekaj (S), som även ansvarar för jämställdhetsfrågor, tycker inte skillnaderna mellan kvinnor och mäns löner är acceptabla. ”Vi kan inte ha det så här” Nyheter 08:26 tisdag, 25 november, 2025 DELA Facebook Mer läsning Beslut kring ÅHS julfest står ännu oförändrat Många frågor om skärgårdsupphandling Fler använder cykelhjälm i år