Foto: Jonas EdsvikStadstyrelsens ordförande Tage Silander säger att de extra pengarna till socialnämnden behövs bland annat för att finansiera straffavgifter inom äldreomsorgen. Stadsstyrelsen: 220 000 euro mer i anslag till socialnämnden Nyheter 20:04 fredag, 14 juni, 2019 DELA Facebook Mer läsning Beslut kring ÅHS julfest står ännu oförändrat ”Här finns inte lika många skäl att vara rädd” Hyrorna på Åland steg med över fem procent