Foto: Joakim HolmströmGodby hälsocentral tar emot hela veckan från och med nästa vecka. Bakre raden från vänster Susanna Koskinen, Tora Woivalin, Mikaela Sjöholm, Leea Söderström. Längst fram Eivor Sundman, Katinka Holmström. Monika Bäckman. Snart fredagsöppet igen på Godby HC Nyheter 14:33 tisdag, 27 augusti, 2019 DELA Facebook Mer läsning ÅHS kallar till samarbetsförhandlingar – 25 medarbetare kan beröras Efter Nyangranskning: Dömda läkare ska inte kunna kringgå system Beslut kring ÅHS julfest står ännu oförändrat