Foto: Fredrik TörnroosRådhuset på Storagatan 12 är byggt på 1870-talet och har nu senast inhyst daghemmet Flaggskeppet. Daghemmet flyttade ut ur huset på grund av fukt- och mögelproblem i slutet av 2018 och sedan dess har huset stått tomt. Nu ska rådhuset säljas Nyheter 10:19 tisdag, 20 oktober, 2020 DELA Facebook Mer läsning Igelkottssäsongen har börjat Lyckad premiär för satsning på sommarlovslediga barn Staden om sändningsstrulet: ”Vi håller på att utreda felkälla”