Foto: Stefan ÖhbergIda Mann har trivts bra som chef för stadsmiljösektorn på Mariehamns stad. Stadsmiljöchefen om beslutet: Jag tycker det är jättetråkigt Nyheter 13:06 torsdag, 30 mars, 2023 DELA Facebook Mer läsning Igelkottssäsongen har börjat Lyckad premiär för satsning på sommarlovslediga barn Staden om sändningsstrulet: ”Vi håller på att utreda felkälla”