Foto: Jonas EdsvikStadens HR-chef Sari Hautamäki medger att hon borde ha tagit frågan om stadsdirektörens juristkostnader till stadsstyrelsens ordförande. Stadens HR-chef: Jag borde ha tagit fakturorna via stadsstyrelsens ordförande Nyheter 07:46 måndag, 23 mars, 2026 DELA Facebook Mer läsning Igelkottssäsongen har börjat Lyckad premiär för satsning på sommarlovslediga barn Staden om sändningsstrulet: ”Vi håller på att utreda felkälla”