Upphandling sänker servicenivån
Varför har inget sagts om att upphandlingen ska sänka servicenivån och kapaciteten? Enligt upphandlingsmaterialet går landskapsregeringen in för att sänka kapaciteten och servicenivån på Norra linjen. Detta är nog olustigt förfarande då kortrutt kördes igenom på ord om att öka kapaciteten. Därtill har alla frågor om servicenivå lämnats obesvarade under det senaste året. Brändö frågade […]

